Tο σχέδιο για την παράδοση στους Τούρκους αδιαμφισβήτητων Ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων
Η εθνική καταστροφή από τη σύναψη λεόντειας συμφωνίας με την Αίγυπτο: Η νομική ακαδημαϊκή κοινότητα των ολίγιστων για το έγκλημα της παράδοσης ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων σε Τουρκία και Αίγυπτο
Το επίκαιρο ζήτημα της οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών στην Ανατολική Μεσόγειο εξέτασε η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2020 με διοργανωτή την Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος. Η εκδήλωση για λόγους συμβολικούς πραγματοποιήθηκε στο… Καστελόριζο.
Ακολουθούν τα ζητήματα που ο νομικός ακαδημαϊκός και δικηγορικός κόσμος απέφυγε επιμελώς να θίξει υπονομεύοντας, με τον τρόπο αυτό, το ίδιο αυτό το κύρος του δικηγορικού σώματος στη συνείδηση των πολιτών, έτσι που η Ιστορία τούς δικηγόρους, είτε ως μάχιμους είτε ως ακαδημαϊκούς, στα μαύρα κατάστιχά της θα κατατάξει στους θεσμικά ολίγιστους του Ελληνισμού.
1. Είναι η Ελλάς Αρχιπελαγικό κράτος?
2. Τι νομικά πρωτοφανές και αδιανόητο κατά το Διεθνές Δίκαιο και την πάγια νομολογία των διεθνών Δικαστηρίων ισχυρίζεται η Τουρκία?
Έτσι εχόντων των πραγμάτων η ελληνική υφαλοκρηπίδα «καθορίζεται» ν ο μ ι κ ά με βάση την γ ε ω γ ρ α φ ί α και ό χ ι την γ ε ω λ ο γ ί α ή τη γεωμορφολογία.
Έτσι η Τουρκία διεκδικεί να χαραχθεί μια γραμμή στη μ έ σ η του Αιγαίου όπου δυτικά θα είναι η ελληνική υφαλοκρηπίδα και ανατολικά η τουρκική (!) βάζοντας με τον τρόπο αυτόν εντός της τουρκικής υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ τα μισά ελληνικά νησιά!
Τούτο όμως είναι ανέφικτο κατά το Διεθνές Δίκαιο καθώς, μεταξύ άλλων, θα δ ι α τ ά ρ α σ σ ε α κ ρ α ί α τον αριθμητικό λόγο “μήκος ακτογραμμής/ αποδιδόμενης θαλάσσιας περιοχής” υ π έ ρ της Τουρκίας (!) , όταν μάλιστα η ελληνική ακτογραμμή είναι δ ι π λ ά σ ι α της τουρκικής, προκαλώντας σ ο β α ρ ή δ υ σ α ν α λ ο γ ί α μεταξύ του μήκους των ακτών Ελλάδας και Τουρκίας και της αποδιδόμενης θαλάσσιας έκτασης ζώνης, σε ποσοστό συντριπτικά υ π έ ρ της Τουρκίας. Αστεία δλδ πράγματα κατά το Διεθνές Δίκαιο και τη νομολογία των Δικαστηρίων της Χάγης και του Αμβούργου…
Δεν μπορεί η νομολογία των διεθνών Δικαστηρίων να γίνει ακορντεόν επειδή η Αθήνα απεφάσισε να παραδώσει στην Άγκυρα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα σε πλήρη παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου και της νομολογίας του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης που κατοχυρώνει πλήρως την ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο.
3. Για ποια «οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας» λοιπόν μιλάμε?
Πρέπει να καταστεί απολύτως ξεκάθαρο ότι η δημόσια συζήτηση δε γίνεται για την «οριοθέτηση» υφαλοκρηπίδας μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας αλλά για την π α ρ ά δ ο σ η από την ελληνική κυβέρνηση στην Τουρκία μέρους της ε λ λ η ν ι κ ή ς υφαλοκρηπίδας!
Το τουρκικό σεισμογραφικό Oruc Reis δεν διεξήγαγε έρευνες σε διαφιλονικούμενες θαλάσσιες ζώνες, όπως τα συστημικά Μέσα παραπληροφορούν τους έλληνες πολίτες με το επιχείρημα ότι, επειδή τάχα δεν έχουν οριοθετηθεί θαλάσσιες ζώνες με την Τουρκία, το τουρκικό σεισμογραφικό επιχειρεί αβλαβή διέλευση (!) σε διεθνή ύδατα, αλλά αντίθετα διεξήγαγε έρευνες εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας η οποία δ ε ν ανακηρύσσεται ο ύ τ ε οριοθετείται αλλά ανήκει στην Ελλάδα α υ τ ο δ ι κ α ί ω ς κατά το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας.
Ουδέν συνεπώς ζήτημα διαπραγμάτευσης περί οριοθέτησης ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Αιγαιακό Α ρ χ ι π έ λ α γ ο ς τίθεται, καθόσον τα πράγματα, με βάση όχι το Δίκαιο της Θάλασσας που η Τουρκία δεν έχει συμβληθεί, αλλά βάσει του εθιμικού διεθνούς δικαίου που δ ε σ μ ε ύ ε ι νομικά την Τουρκία, είναι απλά: Η μέση γραμμή για την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών, ιδίως της υφαλοκρηπίδας ελληνικής και τουρκικής δικαιοδοσίας, χαράζεται στη στενή θαλάσσια περιοχή μεταξύ των ανατολικών ελληνικών νησιών του Αιγαιακού Αρχιπελάγους και των ηπειρωτικών προς δυσμάς ακτών της Τουρκίας.
Και τούτο, διότι όλα τα νησιά που δύναται να φιλοξενήσουν ζωή, άρα και οικονομική δραστηριότητα, δικαιούνται φ ο υ λ υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ, όπως το Διεθνές Δίκαιο προβλέπει, όπερ μεθερμηνευόμενον εστί το Αιγαίο είναι νομικά και πραγματικά ελληνικό Αρχιπέλαγος, με την Τουρκία να περιορίζεται σε μια στενή θαλάσσια περιοχή ανατολικά της μέσης γραμμής που χαράζεται μεταξύ των δυτικών ηπειρωτικών ακτών της Τουρκίας και των ανατολικών ελληνικών νησιών , από τη Σαμοθράκη μέχρι τη Μεγίστη (Καστελόριζο).
4. Θα μπορούσε ποτέ οι τουρκικές αξιώσεις να περιβληθούν τον τύπο της δικαιοδοτικής κρίσης του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης?
Η αρπαγή ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων από την Τουρκία είναι νομικά α δ ύ ν α τ η κατά το Δίκαιο της Θάλασσας. Η ικανοποίηση των εξωφρενικών νομικά τουρκικών θέσεων μπορεί να γίνει μ ό ν ο εφόσον η Ελλάς σε μία άνευ προηγουμένου στα νομικά και διπλωματικά χρονικά κίνηση π α ρ α δ ώ σ ε ι οικειοθελώς στην Τουρκία ελληνική εθνική κυριαρχία με απευθείας διμερή συμφωνία μηδενικής ή μειωμένης επήρειας σημαντικών ελληνικών νησιών στην οριοθέτηση των ελληνικών θαλάσσιων ζωνών στο Αιγαιακό Α ρ χ ι π έ λ α γ ο ς. Και τούτο μπορεί να γίνει μόνον ε κ τ ό ς πλαισίου της διεθνούς νομιμότητας, αφού κανένα δικαιοδοτικό διεθνές όργανο μπορεί νομικά να το κάνει.
5. Με ποιο λοιπόν τέχνασμα μπορούσε ο ελληνικός λαός να ε ξ α π α τ η θ ε ί ώστε να πεισθεί για την αναγκαιότητα παράδοσης ελληνικής υφαλοκρηπίδας στους τούρκους?
6. Γιατί Ελλάδα και Τουρκία έπρεπε να εφεύρουν το τουρκολιβυκό μνημόνιο?
Στο πλαίσιο αυτό των συντονισμένων ενεργειών της τουρκικής και ελληνικής διπλωματίας για την παραχώρηση του Αιγαίου στους τούρκους συμφωνήθηκε να προηγηθεί ο λαγός του Α Κ Υ Ρ Ο Υ τουρκολιβυκού μνημονίου (Ό Χ Ι Α Ν Υ Π Ό Σ Τ Α Τ Ο Υ όπως η ελληνική κυβέρνηση ε σ κ ε μ μ έ ν α χαρακτηρίζει εσφαλμένα νομικά το τουρκολιβυκό μνημόνιο), ώστε να διευκολυνθεί επικοινωνιακά η Αθήνα να υπογράψει λεόντειες συμφωνίες οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Ιταλία και , κυρίως, την Αίγυπτο, προς όφελος της Τουρκίας κατά την τελική φάση της παράδοσης του Αιγαίου στους τούρκους.
(α) Η λεόντειος συμφωνία με την Ιταλία
Η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε το έτος 2020 ένα κείμενο που επί 30 ολόκληρα χρόνια όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αρνήθηκαν να υπογράψουν!
Πρόκειται για τη συμφωνία τού 1977 που καμία ελληνική κυβέρνηση διανοήθηκε ποτέ να υπογράψει, που καταρτίστηκε π ρ ο θεσπίσεως του Δικαίου Θαλάσσης το 1982, την οποία η σημερινή κυβέρνηση υπέγραψε αυτούσια, επωφελεία των ιταλών, συμφωνώντας ότι τα παραπάνω ελληνικά νησιά έχουν περιορισμένη επήρεια, επιλογή που έγινε εσκεμμένα με στόχο την απεμπόληση εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων τόσο στην οριοθέτηση ΑΟΖ με την Αλβανία όσο και, κυρίως, ως αρνητικό για τη χώρα νομικό προηγούμενο στην τελική φάση του σχεδίου παραχώρησης στην Τουρκία ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαιακό Αρχιπέλαγος.
(β) Η λεόντειος συμφωνία με την Αίγυπτο
Στη συνέχεια, με το πρόσχημα της επιτακτικότητας τάχα της διεμβόλισης του (νομικά α π ο λ ύ τ ω ς Α Κ Υ Ρ Ο Υ) τουρκολιβυκού μνημονίου η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε λεόντειο συμφωνία μ ε ρ ι κ ή ς οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Αίγυπτο π ε τ σ ο κ ό β ο ν τ α ς την επήρεια της μεγαλύτερης ελληνικής νήσου: της Κ Ρ Ή Τ Η Σ ! Με το τουρκολιβυκό μνημόνιο να διευκολύνει επικοινωνιακά την ελληνική κυβέρνηση στην εξόφθαλμη παράδοση ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων τόσο στην Αίγυπτο όσο και, στην επόμενη φάση της Ελληνικής Τραγωδίας, στην Τουρκία…
[βλ. Η Ελλάδα παραχώρησε στην Αίγυπτο 17,66% της ΑΟΖ που θα της έδινε η μέση γραμμή! – Αναλυτικά στοιχεία και χάρτες
(α) Καταδεικνύει ο Βενιζέλος το νομικά πρωτοφανές στο δίκαιο των Συνθηκών οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών, να μ η ν γίνεται π ο υ θ ε ν ά αναφορά στη Συνθήκη μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου, ούτε στο προοίμιο ούτε στα άρθρα της συμφωνίας, στις α ρ χ έ ς που διέπουν την οριοθέτηση και ιδίως στους κανόνες της ίσης απόστασης / μέσης γραμμής και της π λ ή ρ ο υ ς επήρειας των νησιών, αλλά, αντίθετα, οι εφαρμοζόμενοι στην πράξη κανόνες που διέπουν την ελληνοαιγυπτιακή συμφωνία να συνάγονται από τη γεωγραφική και γεωμετρική ανάλυση του αποτελέσματος της μερικής οριοθέτησης επί του χ ά ρ τ ο υ (!), που είναι και ο μόνος τρόπος να συναχθεί το ποσοστό επήρειας των νησιών κατόπιν περίπλοκων γεωδαιτικών υπολογισμών ανώτερης Γεωδαισίας, ήτοι να υπολογιστεί πώς χαράχθηκε η οριοθετική γραμμή και ποιος βαθμός επήρειας, ποιων νησιών και ποιων ακτών ελήφθη υπόψη!
[Με λόγια απλά, ο Βενιζέλος αναδεικνύει εδώ τη συγκλονιστική νομικά παραδοχή , ότι για να μη διαφανεί το μέγεθος της μειοδοσίας της κυβερνήσεως Μητσοτάκη, ήτοι το μέγεθος εκχώρησης ελληνικής ΑΟΖ κατά την παράδοση ελληνικής κυριαρχίας στην Αίγυπτο, ιδίως δε το πετσόκομμα της επήρειας της Κρήτης, της κορωνίδας δλδ των νήσων του ελληνικού Αρχιπελάγους, η κυβέρνηση Μητσοτάκη μερίμνησε παρασκηνιακά ώστε να μην αποτυπωθούν αριθμητικά στη Συνθήκη τα ποσοστά επήρειας των νήσων!]
(β) Επισημαίνει ο Βενιζέλος ότι η συμφωνία Ελλάδας – Αιγύπτου έχει ως αντικείμενο τη μερική οριοθέτηση της ΑΟΖ χωρίς Κ Α Μ Ί Α αναφορά στην έννοια της υ φ α λ ο κ ρ η π ί δ α ς (!) που ισχύει Ipso facto και ab initio, χωρίς να απαιτείται ανακήρυξη.
Βλέπουμε λοιπόν ότι για να οδηγηθούμε στην εθνική καταστροφή τής σύναψης της ελληνοαιγυπτιακής λεόντειας συμφωνίας, να εμφανιστεί τάχα υπό πίεση η ελληνική κυβέρνηση και συρόμενη να συνάψει λεόντειες συμφωνίες με την Ιταλία αρχικά και την Αίγυπτο στη συνέχεια, έπρεπε από Αθήνα και Άγκυρα να εφευρεθεί το τουρκολιβυκό μνημόνιο.
7. Ανυπόστατο ή απολύτως άκυρο το τουρκολιβυκό μνημόνιο, και γιατί
Θα επαναλάβω στο σημείο αυτό ότι η σύναψη από την Τουρκία και τη Λιβύη του νομικού εξαμβλώματος του τουρκολιβυκού μνημονίου είναι σαν η Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να διεκδικήσει ιταλική υφαλοκρηπίδα που δεν της ανήκει, να επιχειρήσει το νομικά αδιανόητο, να συνάψει συμφωνία οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Τυνησία (!!) με την οποία η Ελλάδα δεν έχει απέναντι ή παρακείμενες ακτές και, ως εκ τούτου, δεν έχει κοινά θαλάσσια σύνορα, κατά συνέπεια, δεν υπάρχει γεωγραφική και, συνεπώς ούτε νομική βάση για τη σύναψη συμφωνίας θαλάσσιας οριοθέτησης μεταξύ Ελλάδας και Τυνησίας, πρόσθετα δε, τυχόν τέτοια συμφωνία θα προϋπέθετε προβολή των ακτών της Ελλάδος στις οποίες τοποθετούνται τα σημεία βάσης, κατά τρόπον που θα συνέπιπτε με την προβολή των ακτών της Σικελίας (!), των ακτών της ιταλικής νήσου Λαμπεντούζα (!!) και των ακτών της Μάλτας (!!!), διεμβολίζοντας δλδ κατά τρόπο νομικά αδιανόητο την υφαλοκρηπίδα τριών κρατών: της Ιταλίας , της Μάλτας και της Λιβύης, πράγμα νομικά αδιανόητο κατά το Διεθνές Δίκαιο…
Δεδομένου, άρα, ότι στο εν λόγω νομικό έκτρωμα του τουρκολιβυκού συμφώνου δεν υφίσταται ζήτημα νομικά και γεωγραφικά έγκυρης οριοθέτησης, με αποτέλεσμα η ύπαρξη μιας τέτοιας συμφωνίας να είναι απολύτως άκυρη και , συνεπώς, δίχως νομική βάση στο διεθνές δίκαιο, απορίας άξιον είναι πώς η εν λόγω εκτρωματική συνθήκη πρωτοκολλήθηκε στον ΟΗΕ, πρόσθετα δε πώς ο ΟΗΕ απεδέχθη την κατάθεση των γεωγραφικών αυτών συντεταγμένων… Και τούτο, διότι εάν ο ΟΗΕ αρνούνταν, ως όφειλε, την πρωτοκόλληση του νομικού εν λόγω εξαμβλώματος, καί να είχε η ελληνική κυβέρνηση συμφωνήσει με την τουρκική η Ελλάς να παραδώσει ελληνική στους τούρκους κυριαρχία με αφορμή «το επείγον (τάχα) της ακύρωσης του τουρκολιβυκού μνημονίου στην πράξη», τούτο θα ήταν αδύνατον να συμβεί· έτσι ο ΟΗΕ θα είχε γλιτώσει την Ελλάδα από την ταπεινωτική εθνική καταστροφή τής σύναψης της ελληνοαιγυπτιακής λεόντειας συνθήκης, στην οποία η χώρα σύρθηκε από μία προδήλως αντεθνική κυβέρνηση.
8. Τι είπαν για το τουρκολιβυκό μνημόνιο τα τρία πολιτικά πρόσωπα, Παυλόπουλος, Λοβέρδος και Κατρούγκαλος,
(α) Τι υποστήριξε ο Παυλόπουλος
Η απάντηση είναι κατηγορηματικά Ό Χ Ι.
(β) Τι υποστήριξε ο Λοβέρδος
Με την ομιλία του αυτή ο Λοβέρδος επιβεβαίωσε πανηγυρικά τη στοχοπροσήλωση και διαχρονική συνέπεια του ΠΑΣΟΚ, από το πρώιμο και το κλασικό ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα μέχρι και το σημερινό (ύστερο) παραπαίον ΠΑΣΟΚ της Φώφης, στη συστηματική ε ξ α π ά τ η σ η του ελληνικού λαού με την εν γνώσει παράσταση ψευδών γεγονότων σαν αληθινών και την αθέμιτη απόκρυψη και παρασιώπηση αληθινών γεγονότων, βλάπτοντας αδιαλείπτως και ανήκεστα για περισσότερο από μισό αιώνα την πατρίδα και το έθνος.
(γ) Τι υποστήριξε ο Κατρούγκαλος
Παραθέτω τα χαι λαιτς της συγκλονιστικής ομιλίας Βερβεσού στη διοργάνωση της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, από την π ρ ο δ ο μ έ ν η Μεγίστη (Καστελόριζο).
«Όσο κάποιος υποχωρεί κατά σύστημα θα νικάται κατά κράτος»
«Η συνεχής υποχωρητικότητα αντί να διαπαιδαγωγεί το έθνος, έχει σαν αποτέλεσμα τον εθνικό μιθριδατισμό»
«Κανένας λαός που χρειάστηκε να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και της Ιστορίας του δεν μπόρεσε ποτέ να το κάνει με τη διαρκή υποχωρητικότητα που βαφτίζεται ψευδεπίγραφα “λογική” και “ψυχραιμία”»
«Αν έπρεπε να συνοψίσουμε την Ιστορία των ελλήνων σε μια φράση, σε δύο λέξεις θα στεκόμουν: Στο ‘’Μολὼν λαβέ’’ του Λεωνίδα Βασιλέα των Σπαρτιατών, στον βασιλιά των Περσών Ξέρξη»
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΑ:
- Η ουσία της ομιλίας Παυλόπουλου (για το δήθεν ανυπόστατο του τουρκολιβυκού μνημονίου), από το 2:02:15 έως το 2:04:43 του βίντεο.Με την ευλαβική προσοχή που επιβάλει ο θεσμός της προεδρίας της δημοκρατίας στους οπαδούς της πολιτικής ορθότητας, στην ομιλία του ο Πέτρος Λιάκουρας, καθηγητής του Διεθνούς Δικαίου στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών τού Πανεπιστημίου Πειραιώς, καταρρίπτει την επιχειρηματολογία Παυλόπουλου περί του ανυπόστατου του τουρκολιβυκού μνημονίου που μπορεί νομικά η Ελλάς δήθεν να επικαλεστεί, στην ίδια αυτή βάση της επιχειρηματολογίας που υιοθετώ στην παρούσα ανάρτησή μου, από το 3:27:00 έως 3:31:02 του βίντεο.Η ουσία της ομιλίας Λοβέρδου , από το 1:09:15 έως 1:12:08 του βίντεο.Η συγκλονιστική ομιλία Βερβεσού την οποία πρέπει να παρακολουθήσουν όλοι, δικηγόροι και μη, από το 1:33:57 έως 1:39:37 του βίντεο. Για την ομιλία του και μόνο αυτή ο Βερβεσός πρέπει να εκλέγεται ισοβίως πρόεδρος του ΔΣΑ.
Εκδήλωση στο Καστελόριζο: «Η Οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών στην Ανατολική Μεσόγειο»
- Konstantinos A Papanikolaou
κατά μία άποψη θα τους δικάσουν οι νεκροί και οι αγέννητοι. Επειδή όμως, κατά την Ελληνική Φιλοσοφική Σκέψη, ιδίως την Παρμενίδεια, οι νεκροί ποτέ δεν ήταν και οι αγέννητοι ποτέ δε θα ζήσουν, θα δικαστούν από άλλους.
Xenia Kolokaθα με καλέσουν να με συμβουλευθούν . Αστειεύομαι. Το Αιγαίο έχει παραδοθεί, και τούτο δεν αλλάζει με κείμενα νομικά, καθώς ο θεσμός της δικαιοσύνης ως κριτή των νομικών κειμένων είναι, παγκοσμίως, χειραγωγούμενος πλήρως (στις επιτυχημένες Δημοκρατίες χειραγωγείται σοφιστικέ και στις Μπανανίες , όπως η ελληνική, βίαια και απροκάλυπτα).
Το συγκλονιστικότερο κατά τη γνώμη μου, πώς ο ΟΗΕ πρώτοκολλάει άκυρες συμφωνίες, πχ Πρέσπες, Τουρκολιβυκο σύμφωνο- Lila Koziraki
Αναφορικά με το εν λόγω νομικό έκτρωμα του τουρκολιβυκού συμφώνου για το οποίο δεν υφίσταται ζήτημα νομικά και γεωγραφικά έγκυρης οριοθέτησης, με αποτέλεσμα η ύπαρξη μιας τέτοιας συμφωνίας να είναι απολύτως άκυρη και , συνεπώς, δίχως νομική βάση στο διεθνές δίκαιο, η πρωτοκόλληση στον ΟΗΕ του εν λόγω εξαμβλώματος καθώς και η αποδοχή των γεωγραφικών του συντεταγμένων, ουδόλως διαφέρει νομικά από την καταχώρηση από τον ληξίαρχο στα μητρώα του Ληξιαρχείου ως έγκυρου, γάμου που τελέστηκε στην Πλατεία Εξαρχείων μεταξύ προσώπων της κοινότητας LGPD που τελέστηκε από τον ιερέα τού βίντεο που ακολουθεί.
https://youtu.be/m7UgWsWlHq4Spyros Moysoglouδοθείσης της παραδοχής ότι η (αυτοδίκαιη) ύπαρξη υφαλοκρηπίδας δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά οριοθέτηση ΑΟΖ ενώ, αντίθετα, η οριοθέτηση ΑΟΖ προϋποθέτει ύπαρξη (διακηρυγμένης) υφαλοκρηπίδας, δες με ευλαβική προσοχή τί έπραξε η Κυπριακή Δημοκρατία κατά την οριοθέτηση ΑΟΖ με την Αίγυπτο και το Ισραήλ.
Οι παραλείψεις του ελληνικού πτυελοδοχείου της παγκόσμιας διπλωματικής κοινότητας, με το οποίο γελάνε και τα νομικά τσιμέντα της διεθνούς διπλωματίας, ιδίως δε με την ελληνοαιγυπτιακή και ελληνο-ιταλική οπερέτα της περιόδου αυτής με αφορμή το εξάμβλωμα του τουρκολιβυκού μνημονίου, δεν συνίστανται σε διαδικαστικά κολλήματα αλλά σε διαδικαστικά ξεπουλήματα.
Το διαδικαστικό ζήτημα στο οποίο αναφέρεσαι λίγο διαφέρει από το διαδικαστικό της (μη) επέκτασης της αιγιαλίτιδας ελληνικής ζώνης στα 12 ν.μ. . Για να μην επαναλαμβάνομαι διάβασε με ευλαβική προσοχή την ανάλυση Βενιζέλου για τη μη αναφορά της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στην ελληνοαιγυπτιακή λεόντειο σύμβαση, στην οποία η Ελλάς σύρθηκε από μία προδήλως αντεθνική κυβέρνηση.
Spyros Moysoglouως προς το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου, αν η ανακήρυξη υφαλοκρηπίδας από την Ελλάδα , που η Τουρκία αμφισβητεί, θα οδηγούσε σε διαιτησία ή στο Διεθνές Δικαστήριο, η απάντηση είναι κατηγορηματικά ΟΧΙ. Και τούτο, διότι , ως στην κυρίως ανάρτηση αναλύθηκε πλήρως και εμπεριστατωμένα, κανείς, ούτε η κυβέρνηση Μητσοτάκη ούτε, ασφαλώς, η κυβέρνηση Ερντογάν προτίθεται να προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο, καθόσον το Δικαστήριο Δ Ε Ν δύναται νομικά να παραχωρήσει στην Τουρκία την Ελληνική κυριαρχία που το εγχώριο πολιτικό προσωπικό ΈΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΉΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΏΣΕΙ, λόγος για τον οποίο, με τα σημερινά δεδομένα, το Δικαστήριο έκλεισε την πόρτα του στην ελληνική κυβέρνηση.
Την άποψή μου αυτή επιβεβαιώνει η σημαντική επισήμανση Βενιζέλου, στο ιστορικό άρθρο του στο Βήμα , όπου ο καθηγητής επισημαίνει για την ελληνοαιγυπτιακή λεόντειο συμφωνία το αδιανόητο, ότι ΔΕΝ περιέχει ρήτρα προσφυγής ο ύ τ ε σε δ ι α ι τ η σ ί α ο ύ τ ε στο Διεθνές Δ ι κ α σ τ ή ρ ι ο της Χάγης, ενώ αντιθέτως η ελληνοϊταλική συμφωνία προβλέπει στο άρθρο 4 ότι αν οι διπλωματικές προσπάθειες δεν ευδοκιμήσουν μετά από τέσσερεις μήνες, θεμελιώνεται δικαιοδοσία του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, όπως , εξάλλου, το αυτό αυτονόητο, προβλέπεται και στη συμφωνία Κύπρου – Αιγύπτου του 2003 , της δυνατότητας δλδ προσφυγής σε διαιτησία.Σύμφωνω απόλυτα με τα γραφόμενα σας .Όμως για του λόγου του αληθές ορθά κάποιοι υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα κακώς διαμαρτυρεται για παραβίαση υφαλοκρηπίδας αφού τυπικά αλλά και ουσιαστικά η Ελλάδα δεν έχει ανακηρύξει τέτοια, έστω μονομερώς.Συνοψίζοντας όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις με παραλείψη δεν ενήργησαν μονομερώςΑ) προς ανακήρυξη υφαλοκρηπίδαςΒ) προς επέκταση στα 12 μίλια .Τέλος κανένας από τους αντιδικους δεν επιθυμεί προσφύγη στο ΔΔΧ αφού κάτι τέτοιο θα είχε προφανώς ή πιθανώς μη αρεστό αποτέλεσμα , ενώ επέλεξαν να “διαπραγματευτούν” κατά το δοκούν την υφαλοκρηπίδα….Spyros Moysoglou«Για την άσκησή του δικαιώματος της υφαλοκρηπίδας δ ε ν απαιτείται οιαδήποτε νομική διαδικασία, ούτε η υιοθέτηση νομικών πράξεων. Επιπλέον, το δικαίωμα δ ε ν εξαρτάται από την άσκησή του. Είναι α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ό υπό την έννοια ότι εάν το παράκτιο κράτος (η Ελλάδα εν προκειμένω) δεν επιλέξει να εξερευνήσει ή να εκμεταλλευθεί τις περιοχές της υφαλοκρηπίδας που του ανήκουν, αυτό είναι δ ι κ ή τ ο υ υπόθεση, ο υ δ ε ί ς, όμως, άλλος δύναται να το πράξει χωρίς τη ρητή σ υ ν α ί ν ε σ ή του» [απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της 20ης Φεβρουαρίου 1969 για την Υφαλοκρηπίδα της Βόρειας Θάλασσας]
Spyros Moysoglouσυνεπώς , η παραδοχή ότι το δικαίωμα της ελληνικής υφαλοκρηπίδας δεν έχει ασκηθεί, ουδόλως, σύμφωνα με την πάγια θέση τής νομολογίας του Δικαστηρίου, δικαιολογεί ενέργεια της Τουρκίας να εξερευνήσει ή να εκμεταλλευθεί τις περιοχές της υφαλοκρηπίδας που ΔΕΝ της ανήκουν, χωρίς τη ρητή σ υ ν α ί ν ε σ ή της Ελλάδας. Και το ζήτημα νομίζω ότι καλύφθηκε πλήρως.
Το σχετικό εδάφιο της πολυ χρήσιμης απόφασης που παρατέθηκε είναι σαφέστατο.Ωστόσο δυσκολεύομαι να αντιληφθώ πως ένα αμφισβητούμενο δικαιωμα είναι ταυτόχρονα και απόλυτο. Δηλαδή πως προστατεύεται έναντι πάντων ένα δικαιωμα που ακόμα δεν έχει απονεμηθεί μετά βεβαιότητας.Με απλα λόγια η Τουρκία οφείλει να γνωρίζει ότι καταπατά το δικαίωμα που μας ανήκει καίτοι το αμφισβητεί.Εν προκειμένω ομοιάζει το πραγματικό σε αυτοδικια …Spyros Moysoglouδεν είναι αμφισβητούμενο δικαίωμα η υφαλοκρηπίδα που η παράκτια χώρα έχει επιλέξει να μην έχει εκμεταλλευθεί. Είναι δικαίωμα αντίστοιχο του περιουσιακού σου στοιχείου που έχεις παρκαρισμένο και επιλέγεις να μην εκμεταλλευτείς (π.χ. δικαίωμα υψούν σε διώροφη οικοδομή με δικαίωμα ανέγερσης δύο επιπλέον ορόφων· το εν λόγω δικαίωμα δεν απαιτείται να ανακηρύξεις προς τον γείτονα , ούτε τεκμαίρεται ότι αν παραλείψεις να σηκώσεις δύο ορόφους, ότι μπορεί ο γείτονας να έρθει να χτίσει στην ταράτσα σου…)
Σε ομοιο παράδειγμα όταν ένα οικοπέδο ( υφαλοκρηπίδα) την έκταση κ τα όρια του οποιου ο γείτονας αμφισβήτει κ ως εκ τούτου καλλιεργεί ( διεξάγει έρευνες ) σε αυτό , στοιχειοθετεί αυτοδικια . Κάτι όμως που προϋποθέτει δικαίωμα , αμφισβήτηση κ δυνατότητα δικαστικής επίλυσης . Δηλαδή προϋποθέτει βεβαιη ιδιοκτησία ( εμπραγματο δικαιωμα) στο οικόπεδο ώστε να έχεις το δικαίωμα προστασίας.Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ με τα γραφόμενα σας. Η δε διαφωνία μου ως προς την αυτεπάγγελτη ή μη οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας είναι εντελώς λεπτομερειακή και η οποία σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει ουσιαστικά το βαθύτερο νόημα κ δη την προκλητική απεμποληση κυριαρχικών δικαιωμάτων από όλες τις κυβερνήσεις !Η αμφισβήτηση της κυριότητας εδώ προϋποθέτει ευθεία αμφισβήτηση του Διεθνούς Δικαίου της Θάλασσας, που δεσμεύει την Τουρκία μέσω των κανόνων εθιμικού δικαίου.Η Τουρκία δεν αμφισβητεί ξέφραγο αμπέλι αλλά αμφισβητεί κατοχυρωμένο βάσει ΚΑΝΌΝΩΝ αμπέλι. Για να καταλάβεις τη διαφορά, είναι η ΗΤΤΟΠΆΘΕΙΑ που σε κάνει να φέρνεις αυτά τα παραδείγματα (αμφισβητούμενο οικόπεδο) · το σχόλιο δεν είναι προσωπικό αλλά αναφέρεται στο πρόσωπό σου ως πολίτη μιας χώρας που οι θεσμοί του εκπαίδευσαν στη διαρκή υποχωρητικότητα για να καλύψουν τα δικά τους έναντι της πατρίδας εγκλήματα.Με λόγια απλά, το αμπέλι βλέπεις ξέφραγο καθότι έχεις απέναντί σου έναν βάρβαρο γείτονα βαριά οπλισμένο· είναι η βαρβαρότητα και ο οπλισμός του γείτονα που σε κάνει το δικό ΣΟΥ , οριοθετημένο με ΚΑΝΌΝΕΣ ΔΙΚΑΊΟΥ, αμπέλι, να βλέπεις ξέφραγο. Αν ήσουν πολίτης του ΙΣΡΑΉΛ , που τον βάρβαρο οπλισμένο γείτονα, έχει τη ΔΎΝΑΜΗ να εξαχνώσει αν κιχ βγάλει για την ισραηλινή υφαλοκρηπίδα, το αμπέλι δε θα έβλεπες ξέφραγο…Θυμήσου το Σοκ και Δέος στους βαρβάρους όταν αυτοί τόλμησαν με το Μαβί Μαρμαρά να αμφισβητήσουν τον ισραηλινό αποκλεισμό της Παλαιστίνης.Όπως λοιπόν αντιλαμβάνεσαι, για τα σύνδρομα φινλανδοποίησης (του ξέφραγου αμπελιού) ρόλο παίζει όχι ο γείτονας, αλλά σε ποια πατρίδα γεννήθηκες και ποιες οι ελίτ που ευθύνονται για την τύχη σου…
Thanasis Alampasis Spyros Moysoglouνα ξεκαθαρίσουμε άπαξ δια παντός την παρανόηση που η πολιτική , δημοσιογραφική και ακαδημαϊκή ελίτ συντηρεί για τις θαλάσσιες ελληνικές ζώνες, προκειμένου να υπηρετηθεί το σχέδιο για την παράδοση στους τούρκους αδιαμφισβήτητων ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.
Δεν είναι τα θαλάσσια οικόπεδα τα υπό αμφισβήτηση από Ελλάδα και Τουρκία οικόπεδα, όπως ψευδώς επικοινωνεί στο ανυποψίαστο πόπολο η καθεστηκυία ως άνω τάξη. Και τούτο, διότι οι θαλάσσιες ζώνες (υφαλοκρηπίδα , ΑΟΖ, αιγιαλίτιδα κλπ) είναι ΠΑΡΕΠΌΜΕΝΑ ιδιοκτησιακά δικαιώματα ρυθμισμένα λεπτομερώς από Διεθνές Δίκαιο. Τούτου δοθέντος τα δικαιώματα στα θαλάσσια οικόπεδα ερείδονται στο ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΊΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑ ΣΤΑ Ν Η Σ Ι Ά.
Άρα, για να ξεκαθαρίσουμε άπαξ δια παντός την ιστορία αυτή των αμφισβητούμενων τάχα οικοπέδων και των διεκδικήσιμων δήθεν από Ελλάδα και Τουρκία οικοπέδων, τα πράγματα είναι απλά:
Σε οικόπεδο ιδιοκτησίας σου για το οποίο κατέχεις νόμιμο τίτλο, τα παρεπόμενα ιδιοκτησιακά δικαιώματα που έχεις σύμφωνα με τον νόμο είναι τα δικαιώματα, μεταξύ άλλων, της ανέγερσης οικοδομής, της καλλιέργειας και της γεώτρησης. Τα δικαιώματα αυτά είναι αυτονόητα, υπάρχουν ΑΥΤΟΔΙΚΑΊΩΣ και δεν χρειάζεται να τα ανακηρύξεις ενημερώνοντας το γείτονα. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι η αξίωση του γείτονα για την ιδιοκτησία σου , εν προκειμένω το οικόπεδό ΣΟΥ, το οποίο κατέχεις με νόμιμους τίτλους, να ΜΗΝ ασκήσεις τα παρεπόμενα ιδιοκτησιακά δικαιώματα, της ανέγερσης, καλλιέργειας
Έτσι εχόντων των πραγμάτων, βάση κατά το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας οι τουρκικές αξιώσεις έχουν ΜΌΝΟΝ εφόσον κρίσιμα ελληνικά νησιά καταληφθούν από την Τουρκία στρατιωτικά και περάσουν στην τουρκική επικράτεια. Κάθε άλλη συζήτηση
συνιστά παράδοση ελληνικής κυριαρχίας στους τούρκους εν καιρώ ειρήνης που οι τούρκοι θα κέρδιζαν μόνο με π ό λ ε μ ο.
και γεώτρησης, πρόσθετα δε η αξίωση του γείτονα να προχωρήσει σε γεώτρηση μέσα στο δικό σου το οικόπεδο, και τούτο ΔΊΧΩΣ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΈΔΟΥ ΣΟΥ, δλδ ΔΊΧΩΣ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΊ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌΤΗΤΑ ΤΩΝ (ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΥΝ ΚΑΤΆ ΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΔΊΚΑΙΟ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΊΔΑΣ) ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΝΗΣΙΩΝ ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα δεν έχει δικαίωμα να κάνει έρευνες στην υφαλοκρηπίδα των νησιών της, πρόσθετα δε ότι είναι η Τουρκία που έχει το δικαίωμα τούτο,, αντιλαμβάνεσαι ότι νομικά συνιστά παρωδία που δεν δύναται να σταθεί στο Διεθνές Δικαστήριο, όχι τουλάχιστον δίχως να διασυρθεί ο υψίστος εν λόγω δικαιοδοτικός διεθνής θεσμός.
0 Σχόλια